جدیدترین قیمت اتوکلاو توکان طب مدل ایستاده

Wiki Article

همانطور که میدانید در اثر استفاده مداوم ابزارها و تجهیزات در دندانپزشکی این وسیلهها در تماس با میکروب قرار میگیرند و به دلیل نیاز به استفاده مجددا این ابزارها به استریل نیاز دارند. کافی است با شماره های سایت تماس بگیرید تا درباره قیمت و نحوه پرداخت (نقدی / شرایطی) به شما راهنمایی لازم ارائه داده شود. پس از اتمام زمان استریل ، چراغ LED گرمکن خاموش شده و جمله ی finish of sterile روی صفحه ی نمایشگر نمایش داده می شود . هنگامی که چراغ گرم کن HEATER خاموش شود زمان استریل به صورت معکوس شروع به کار می کند . امکان گرم شدن چمبر بلافاصله پس از روش کردن دستگاه برای کاهش زمان و صرفه جویی در وقت، وجود دارد. ۲ روش کار این تجهیزات دندانپزشکی به چه شکلی است؟ هنگام کار با اتوکلاو چه نکاتی را باید رعایت کرد ؟ اولین یونیت و صندلی دندانپزشکی در سال 1363 به صورت نمونه سازی و ارائه آزمایشی آنها به مطب ها و رفع ایرادات و نواقص مدل های نمونه آغاز شد سپس تولید ماهانه three تا 5 دستگاه که با موفقیت همراه بود و با گذشت سالهای بعد تولید و همچنین کیفیت به طور چشمگیری ارتقا یافت در سال 1378، پارس زرین دندان سپهر مجهز به دستگاه های مدرن از قبیل پرس های هیدرولیک و ضربه ای، دستگاه فرز پیشرفته، وکیوم، دستگاه رنگ الکترواستاتیک و غیره شد تا هر چه بیشتر کیفیت و خط تولید را گسترش دهد.


اتوکلاو تاپ با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع اتوکلاو آغاز کرد. این محصولات برای استریل نگهداشتن تجهیزات جراحی که بسیار حساس هستند، ورد استفاده قرار می گیرند. از آن جایی که در عصر کنونی تمامی خریدها به صورت اینترنتی می باشند و همگان تمایل پیدا کرده اند تا وسایل و محصولات مورد نیاز خود را به شکل آنلاین تهیه کنند، ما نیز خرید اینترنتی دستگاه های اتوکلاو را به شما پیشنهاد می دهیم. از آن جایی که اتوکلاوها ضروری ترین دستگاه های مورد استفاده در تمامی مراکز درمانی می باشند، در نتیجه قیمت این دستگاه بسیار بالاست. برای اطلاع از قیمت انواع اتوکلاو لطفا مطلب قیمت انواع اتوکلاو را مطالعه نمایید. با خرید اتوکلاو اشترن وبر میتوانید تجهیزات بکار رفته در مطب خود را قبل از استفاده استریل نمایید. هنگام باز کردن دریچه ی خروجی ، صورت خود را از آن دور نگهدارید تا دچار سوختگی نشوید . خرید کاغذهای اتوکلاو حساسیت های ویژه خود را دارند. کیسه ها برای استریل شدن در اتوکلاو باید به صورت شل و آزاد بسته بندی شوند تا بخار آب آزادانه در آن جریان داشته باشد .


خرید اتوکلاو دندانپزشکی با قیمت مناسب

این دستگاه ها ظاهری شبیه جعبه دارند و برای میکروب زدایی مجهز به کندانسور تبدیل آب به بخار میباشند. این دستگاه به لحاظ ظاهری دارای طراحی و ترکیب رنگ بسیار زیبایی است. اتوکلاوهای کلاس B دارای پمپ خلا قدرتمندی است که می تواند تا حدود ۰/۹- بار خلا ایجاد کند. پس از خاموش شدن دستگاه ، شیر تخلیه ی بخار که روی درب قرار دارد را باز می کنیم تا بخار به طور کامل تخلیه و درجه فشار روی درب به صفر برسد . در این حالت با فشار دادن دکمه ی electricity دستگاه خاموش می شود . بعد از ۱۵ ثانیه به صورت خودکار به حالت اولیه برگشته و دمای اتوکلاو را نشان می دهد . در نمایندگی رسمی هر تولید کننده مانند نمایندگی ما قیمت پایانی برای دستگاه اتوکلاو بیمارستانی بدون هیچ گونه بهره اضافی از جانب تولید کننده به شما قیمت دندان مصنوعی ارائه می گردد. به طور مثال بعضی شرکتها و یا مطب دندانپزشکی نیاز به خرید دستگاه اتوکلاو با قیمت مناسب دارند .اگر می خواهید برای خرید دستگاه اتوکلاو پول زیادی خرج نکنید، می توانید از دستگاههای دست دوم خرید کنید.  Th᠎is a rticle has be en c᠎reat ed by GSA Conte nt᠎ G ener​at​or Demov er᠎si᠎on​.


دستگاه اتوکلاو

برای خرید و فروش اتوکلاو دست دوم دندانپزشکی برخلاف دستگاه های نو انتخاب های زیادی ندارید. البته ما تضمین بهترین قیمت خرید و فروش اتوکلاو رومیزی ایرانی را تنها در فروشگاه خدا برایتان داریم. در سایت خرید و فروش اتوکلاو دندانپزشکی تمامی مشتریان می توانند ضمن مشاهده کاتالوگ محصول و آگاهی از لیست قیمت ها و همچین گارانتی و خدمات پس از فروش موجود، خریدی آسان و اقتصادی را تجربه کنند. این مرکز با راه اندازی سایت آنلاین اقدام به ارائه دستگاه های اتوکلاو نموده است، به همین جهت از اقصی نقاط کشور بدون صرف هزینه های اضافی با بررسی ویژگی های این دستگاه ها و همچنین قیمت آنها بهترین خرید را انجام بدهند. اتوکلاو sixty three لیتری کلینیکال مارک Astell انگلستان مدل COMPACT دارای ویژگی هایی به شرح قیمت دندان مصنوعی زیر است. اتوکلاو دندانپزشکی eighteen لیتری کلاس Onyx B دارای پمپ وکیوم بسیار قوی است. جنس بدنه اتوکلاو sixty three لیتری Astell مدل COMPACT از فولاد ضد زنگ است. رنج دمایی اتوکلاو مدل COMPACT از a hundred تا 138 درجه سانتی گراد است. همچنین در مدل های نیمه اتوماتیک که کاربرد آن بیشتر در مطب های دندانپزشکی و کلینیک ها می باشد. همچنین وزن دستگاه به میزان 49 کیلوگرمی باشد. گارانتی ایجاد شده برای این ابزار به صورت 2 سال گارانتی می باشد که میزان آن برای این رده از دستگاه بسیار ناسب است.

Report this wiki page